Holdstart​ / Tilmelding

Jeg starter normalt hold op ca. hver 6 uge til bil, men pga. lange ventetider efter Corona pandemien opstartes holdene løbende.

Bil elever må starte op med kørsel 3 måneder før de fylder 17 år. Teoriprøven må aflægges 1 måned før din 17 års fødselsdag og selve den praktiske prøve må først afholdes på selve dagen.

www.sikkertrafik.dk kan du læse mere om reglerne omkring kørekort til 17 årige samt, hvilke krav der er til din ledsager. Du er selvfølgelig altid velkommen til at spørge eller skrive til mig efter information.

På sikkertrafik. dk kan du også læse om, hvad du skal være opmærksom på mht. priser, gebyrer, så du ikke betaler for en ydelse, som du får gratis i min køreskole.

For at give dig den bedste undervisning, hvor jeg kan koncentrere mig om det enkelte hold, starter jeg hold op ca. hver 6. uge; undtagen i perioder, hvor jeg holder ferie.

Der er undervisning en gang om ugen og et hold er 8 uger om at gennemføre teoriundervisningen til bil.

Til motorcykel planlægger vi teorien og kørslen. Der er en fast opstarts dag, men vi aftaler første dag, om I vil tage teori formiddage i weekenden og køre umiddelbart efter teorien samme dag.  Dette betyder, at I kan komme igennem de lovpligtige lektioner i løbet af en måneds tid.

Næste holdstart 2024 for bil:                    Husk at skrive, hvilken dato du gerne vil starte.

7 maj kl. 16.

​Førstehjælpskurser:
12 maj kl. 9 i teorilokalet.

Teoriundervisningen foregår på 3 sal, Ahlgade 61.

Tilmeld hold

Udfyld formularen her på siden for forespørgsel af tilmelding til næste holdstart.

Førstehjælpskursus på 8 timer - KUN til bil *

Ved første teoriaften aftaler vi, hvilken dag førstehjælpskurset afvikles; typisk en lørdag eller søndag.

Opstart motorcykel:
Holdstart motorcykel
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Jeg samler på mine elevers gode oplevelser!

Læs endnu flere anmeldelser på Facebooksiden.

Inez Gregersen​

"René er god kørelærer og han er den bedste kørelærer"

Steen Weirgang Jensen

"God service, dygtig og underholdende 😊"